Tuesday, November 06, 2012

blup blup blup ...

I'm not saying I'm going back with my EX . Remember what I told you ?

"Once an EX , forever it will be"

No second , third , fourth or fifth chance . 


Gua tak tahu nih kali ke berapa ratus kali gua cakap , gua malas nak ada apa-apa serius relationship dah lepas nih . Gua tak pernah bagi peluang kedua kat mana-mana EX gua . Lu tak percaya ? Pergi interview EX-EX gua sana . Tak rugi pun . Biar lah orang nak kata gua kejam . Yeahh , gua memang kejam pun kalau bab EX nih . HAHA , dan kalau salah seorang EX gua nih dapat peluang kedua , gua rasa dia lelaki paling bertuah dalam dunia . Hahaha . Trust me , I'm an-engineer-to-be . HAHA .


Takpe-takpe , gua masih simpan lagi semua mesej-mesej panjang berjela dari semua EX gua . Rajinnya ek korang tulis pepanjang . Ish , penat je jari menaip . Hikhik . 

Bye then :D

No comments:

Post a Comment