Tuesday, November 13, 2012

Gua Tak Kalah

Assalamualaikum ,

Tinggal lagi 10 hari gua menapak kat Kuantan nih , lepas tuh gua dah balik Johor . Hoyeahh , can't wait babyyy ! Penat dah nak duduk kat Kuantan , penat sangat .

Exam lagi berapa hari , tapi gua tak sentuh buku pun , oii apa nak jadi . Kang baru tahu erti penyesalan . *lagu background I Wish You Were Here - Avril , takde kena mengena pun*

Okay enough .

Orang kata , diam tak bermaksud kalah . Orang kata jugak , diam jugak rawatan terbaik . Jadi sekarang gua ambil keputusan untuk mendiamkan diri dan juga bermaksud gua tak kalah , dan untuk rawatan hati gua yang sakit . Gua dah bincang-bincang dengan Faten , dan dia yang nasihatkan gua untuk berbuat demikan . Macam biasa , dia adalah kawan terbaik di dunia , selalu ada untuk gua .

*menaip sambil hisap gula-gula kopiko , feveret gua dari zaman kanak-kanak ribena*

Teruskan hidup macam biasa , macam masa gua kat Melttec dulu , hoyeahhh ! Cuma yang bezanya , Wondergirls takde kat sisi . Gua cuma sorang-sorang kat sini . Tapi takpe , belajar untuk jadi kuat semua kan .

Okay bye :)

No comments:

Post a Comment