Saturday, November 03, 2012

Random Post #1

Semalam gua layan cerita Adam Hawa kat bilik Kak Yana , mula dari episode 13 sampai episode 32 . Woaaa , gila tak gua ? HAHA . Cerita tuh best okay , kalau orang suruh gua tengok dari episode 1 sampai episode 80 straight pun gua sanggup . haha . 

Lu orang rasa , dalam dunia ni ada ke orang yang macam Adam ? - Penyabar sampai sanggup tunggu isteri dia 8 tahun , walaupun sepanjang 8 tahun tuh isteri dia benci dia . Isteri dia pun satu ego . Duhh , kalau gua dapat Adam Muhkriz , takkan lepas dari genggaman . HAHA . Tak sabar nak tengok sampai episode akhir . 
Eh , laparnya .

*bukak loker amik nestum , tuang dalam cawan , letak air panas*
Fuuuuu ~
Sambung taip .

Mama , percaya lah , anak mama boleh survive . 
haa . okay baii ,




Gua tengok lu makin jauh dengan gua buat gua rasa sebak , gua sayang lu doe . Lu je yang tak tahu . 
Dapat tengok sekali dalam seminggu pun jadi lah , asalkan gua tahu lu hidup lagi :')

No comments:

Post a Comment