Friday, November 09, 2012

Random Post #3

Assalamualaikum ,

Gua update blog tetengah pagi , pukul 3.58 am . Hoyeahhh ! Sebab semalam lepas habis meeting persatuan pukul 6 lebih macam tuh , gua pergi makan dengan classmate gua , Fatnin . Balik ke bilik , terus jadi ular sawa . Tidur sampai pukul 10.30 pm . Ohh , tak senonoh gua nih . HAHA , and who cares :p

Oh ya ,
Semalam ada banyak Test . Homaii , pening kepala .

Highway Engineering - Test 2 , Test 3
Islamic Civilization - Final Test
Geotechnics 1 - Test 3

Gila tak pecah kepala . Highway tuh boleh je gua jawab . Islamic tuh , haihhh . Gua 50-50 je . Geotechnics ? Mati kutu gua semalam dalam kelas . HAHA . Buat muka seposen dengan lecturer dengan harapan lecturer bagi formula , tapi , hampehhh . haha .

Tadi gua baru lepas study sikit Highway Engineering tuh , cuba nak faham kan formula calculations dia yang panjanggggggggggggggggggg sangat *nampak tak bape panjang dia , haha* . Alhamdulillah boleh lah masuk dalam kepala sikit . Gua kalau boleh nak dapatkan semula zaman kegemilangan gua masa SPM . Kalau tak , sia-sia je gua punya 5A . Gua buat main je dengan SPM gua . Haihhh ,

Final Exam pun nak dekat , lagi berapa hari je . So , gua dah boleh mula buka buku . Haipp , bukan mukabuku . HAHA ,

So , kepada kawan-kawan yang akan ambil exam tak lama lagi , selamat maju jaya , wuhuuu . GoodLuck guys :)
And kepada kawan-kawan Uitm gua yang dah dapat result , tahniah ye . Tak kisah lah lu orang dapat dekan ke tak dekan ke , yang penting usaha . Hee .

Bye then .

No comments:

Post a Comment