Wednesday, November 28, 2012

Salah siapa sekarang ?

Assalamualaikum ,

I was thinking just now ,
Bila gua tak mintak tolong dia hantar aku pergi terminal ke , bandar ke hape ke , dia cakap gua tak anggap dia siapa-siapa ( I mean , dia cakap gua tak anggap dia boyfriend gua ). Tapi bila gua keluar dengan dia , dia kata gua guna dia , gua ambil kesempatan atas kesenangan dia . What the ...

Gua pun tak faham dengan dia . So , sekarang salah siapa ? DIA lah kannnn . Sebelum nih semua dia nak salahkan gua . Padahal dia tuh yang ntah pape . Gelabah semacam .

Gua buat entry nih bukan hape , bukan gua tak reti nak move on . Dah lama gua move on sejak hari pertama gua putus dengan dia pun . Bila gua fikir balik , gua jadi menyampah gila babi kat dia . Haaa , kan dah keluar segala bagai . Damn !



*Yang penting Harimau Malaya score 4 gol lawan dengan Laos tadi . HAHA ,
SELAMANYA HARIMAU MALAYA !!

No comments:

Post a Comment