Saturday, December 15, 2012

Emeer Iskandar :3

Assalamualaikum ,

Korang ingat lagi tak kat Emeer Iskandar , budak kecik dalam Mystarz LG dulu ? Alaa yang nangis sebab tak dapat masuk final tu , hikhik . Dulu umur dia 12 tahun je , sekarang rupanya dah 17 tahun , eh kejapnya dia membesar . Haha , Tadi gua tweet dengan dia , oh dia takde perubahan langsung kat muka , sama macam masa dia 12 tahun dulu . Nahh , nih twitter dia : Emeer :3


Ni Emeer masa 12 tahun dulu .

See , dia nangis . Awww , 

Nak tahu tak , dulu gua sanggup vote dia tau . Sebab dia comeel . HAHA .Tak pernah miss persembahan dia . Paling tak boleh blah lah gua nih , haha . Masa gua tweet dengan dia , tak sombong pun . Dia layan je , rupanya dia duduk kat Kuantan , kat IM2 , dekat je dengan gua , kalau tahu awal , gua ajak dia dating sama . HAHA . 


Ni dia yang sekarang aku rasa , dah besar kan . Aww :3

Tapi sayangnya , gua tak dapat tweet lama dengan dia sebab gua mengantuk . 
Okay then , 
bye :)



No comments:

Post a Comment