Saturday, December 01, 2012

Happy Birthday Kakak :)

Assalamualaikum ,

Gua buat entry nih khas untuk kakak gua NUR ADILAH BINTI ROHADI . Sebab hari nih Hari Jadi dia yang ke 22 . Oh dah tua rupanya perempuan tuh , opss . Silap , kakak . Hehe . Dia baru balik dari New Zealand hari tuh , baru habis belajar kat sana , amik TESOL . Senang cerita nanti jadi cikgu bahasa inggeris , woaaa .

Happy Birthday to you ,
Happy Birthday to you , 
Happy Birthday to my dear Sister ,
Happy Birthday to you :)

Sebenarnya dia kongsi bulan yang sama dengan gua . Dia lahir awal bulan 12 , gua lahir akhir bulan 12 , cuma lain tahun je , haha . Awesomeee kan . Gua tak rapat sangat dengan dia , sebab kitorang jarang gilaaaa jumpa . Dulu kebanyakan masa gua kat Melaka , dia kat JB . Gua kat Kuantan , dia kat New Zealand . Kitorang tak share banyak benda sama-sama , tapi banyak yang gua suka kat kakak gua nih . Dia pandai bergaya , pandai berfesyen , pandai dalam pelajaran , pandai bersikari , pandai dalam jaga relationship dia dengan boyfriend dia , Amal  (tak macam gua selalu kecewa , haha , foreveralone) . Kalau bab berfesyen , lu orang bagi kat dia , dia memang , fuuu , tiptop . Gua , fesyen ? HAHA , tak kena langsung , gua tak reti nak pakai cantik-cantik macam dia , gua nih biasa je , pakai apa ada , yang gua selesa . Hmm , Sekarang dia takde kat rumah , dia pergi travel dengan kawan-kawan dia . Tak tahu balik bila , haha . Ape jenis adik daaa gua nih , tuh pun tak tahu . 



Nih lah kakak gua , comeeel kan , HAHA .

Kitorang dua orang je anak perempuan dalam family , yang lain semua laki . Tapi takpe , best .
Okay then , bye :)


No comments:

Post a Comment