Saturday, December 01, 2012

Konflik .

Assalamualaikum ,

Gua baru lepas baca blog Fatnin , awww . Soo suwik like cokelat . HAHA . Thank you dear . Lu pun kawan gua paling best gua pernah jumpa , lu banyak tolong gua dari banyak segi , pelajaran , kewangan , soal hati semua lah . Lu duduk rumah gua masa LI nanti jangan nakal-nakal , gua babab lu nanti , haha .

*sambil meratah cokelat rice*

Sebenarnya gua tengah ada konflik , gua tak tahu lah salah gua ke ? Kenapa semua orang nak tunding jari kat gua . Macam semua salah gua . Gua dah buat yang terbaik , gua dengar cakap diorang . Tapi , hmm . Ntah lah , gua tak boleh nak describe situasi gua macam mana , hmm . Sampai satu tahap tuh gua menangis sebab tahan sabar , marah semua . Okay fine , semua nih pasal masalah gua dengan keluarga gua lah . Gua bukan nak cakap apa pasal keluarga gua , gua cuma sedih , gua takde orang yang boleh dibawa berborak sama , gelak sama . Gua macam tunggul dalam rumah . Sedih kan ? Hmm ,


Nak dibenci tak boleh , sebab family kan . Takkan nak benci family sendiri . Gua cuma mampu berdiam diri je , ditemani blog yang tak seberapa nih . Adakah semua konflik yang gua hadapi nih dugaan nak berlonjak usia ke 20 tahun ? Mungkin kot , jadi gua kena sabar banyak-banyak lah . "You are strong Farah . Listen to your heart" . Auhhh , how I wish I can be like Aizat Abdullah , dia macam takde masalah bila gua baca blog dia . gua belum khatam baca blog dia lagi , banyak kottt post dia , haha . Aizat pandai doe , dapat dekan taip Sem , jealous much , hmm . Aizat , lu bagi sikit otak lu kat gua , gua nak pandai macam lu , haha . Mati gua kalau Aizat baca nih , eh perasannyaaa , macam lah Aizat nak follow blog buruk nih weyy . HAHA . Nah nih link blog dia , KLIK KLIK .


Cakap pasal Aizat buat aku hilang rasa sedih . Hee ,
Aizat , be mineeeee . HAHAHA . Blah lah Farah , angan-angan tinggi . Kata malas dah nak ada bf . Ha'a , memang dah malas pun . Abaikan perasaan bodoh nih .

Okay then , bye :)
Thank you for reading .

No comments:

Post a Comment