Monday, December 10, 2012

Result Final Exam

Assalamualaikum .

Hari ni secara rasminya result final exam yang ditunggu tunggu keluar . Gua bangun je tadi , terus cari laptop , bukak portal rasmi POLISAS . Haaaa . Berdebar gila tadi oi , rasa macam nak cabut jantung letak dalam balang lepas tengok result baru pasang balik . haha . Jadi , gua pun teruskan menaip kad pengenalan dan nombor kad matrik gua dengan harapan lulus semua subjek . wuhuu .

Masa mula mula tengok dia tulis kedudukan baik , gua ingat okay lah kot result gua masa tuh . Scroll ke bawah , tengok LULUS LULUS banyak , sekali ternampak ada huruf C1 , ARGGHHH !! Masa tuh gua dah , alaaaaaa , macam mana ni . Tapi lepas tuh gua redha je dengan keputusan gua . Sebab memang silap gua pun , dan Sem 5 nanti gua nak tebus silap gua tuh . Dan bagi seseorang yang mungkin tengah berjoget kegembiraan sebab gua ada carry paper , ini bukan KARMA yang menimpa gua . Ini silap gua sebab tak usaha lebih okay . Dan , gua benci lu . HAHA .

Klik gambar untuk tumbesaran melampau .


Yang paling gua suka Communicative English gua masih kekal 4flet . Hoyeahhh ~ Tapi Engineering Mathematics 3 gua entah macam mana boleh dapat C+ . Gua tak puas hati betul , gua dah buat terbaik habis dah , tapi hmm , takde rezeki kot . Dan pointer semester 3 ni adalah pointer paling teruk gua dapat , ish . Pointer jatuh , tenggelam macam Titanic , haha . Tipu lah tak sedih tak kecewa , lagipun nih first time gua ada carry paper . TAPI , hidup mesti diteruskan . YEAHHH ! Gua takkan putus asa , walaupun nanti dah tak sama kelas dengan diorang , tapi gua tetap akan melawat diorang hari hari , hahaha .  Gua kan suka berjalan sana sini . 

Sekarang ni cuma perlu bersedia untuk Latihan Industri (LI) gua yang akan mula 17hb Disember nih , yeah , tak sabar tak sabar tak sabar *tiru gaya Lisa dalam IAD* Haha , LI kat Johor jugak , gua duduk kat rumah family , jimat duit . Weee ,

Okay then , 
bye :)

No comments:

Post a Comment