Saturday, December 01, 2012

Roy (Senior)

Assalamualaikum ,

Sekarang pukul 4.16 pagi , gua tak tidur lagi sebab gua baru lepas skype dengan bekas senior gua , Roy Fazly , masa gua sekolah kat Teknik Kuala Selangor dulu . Dia adalah salah senior terbaik yang gua pernah kenal . Tapi kalau korang tak kenal dia luar dalam mesti korang akan judge dia macam macam . Gua menapak kat Teknik Kuala Selangor dulu kejap je , dalam 4 bulan , lepas tuh gua pindah atas paksaan keluarga . Gua tak rela pun kena pindah sebenarnya sebab gua dah selesa kat situ masa Form 4 .

Gua nak cerita pasal senior gua nih sebenarnya . Dia banyak bagi nasihat kat gua , semangat kat gua , dari gua Form 5 lagi sampai sekarang . Masa gua nak SPM macam-macam dia cakap , tapi gua dah lupa apa , tapi gua jadi semangat lah lepas tu sampai dapat 5A . Woaaa ,

Tadi masa skype dengan dia , macam macam gua cerita kat dia, dia pun dengar je sambil bagi ceramah free kat gua . hahaha . Pasal ex , pasal praktikal nanti , pasal macam macam lah . Meh gua selitkan sikit printscreen skype dia .




Nih pasal praktikal gua . *click gambar untuk tumbesaran melampau* HAHA





Nih pasal cinta :3







Nih pasal pelajaran :)



Bagus kan dia , sebab tuh gua suka kawan dengan dia , umur dia atas gua je , 20 tahun . Siapa nak masuk minang , dipersilakan , single lagi tuh . HAHA . Dia ada kawan lagi sorang yang satu U dengan dia, nama Hafizz Masjuni , salah seorang senior terbaik gua jugak . Last sem budak dua orang nih dapat Dekan . Hebatkann ? Diorang belajar kat Melaka . Asal kat Kota Damansara , KL . Huh ? Nak nombor telefon ? NO NO NO , mati kena terajang kang gua jap lagi , hahaha . JOKING :) 
Sampai sini dulu kot gua update , nanti kalau ada papehal , gua post lagi yeee ,

Bye then :)

No comments:

Post a Comment