Wednesday, January 02, 2013

asam , Pam Tayar .

Assalamualaikum ,

Berdirinya gua disini adalah untuk , HAHAHA . Perasan jadi PM sekejap . Gua cuma nak cakap pasal Asam . Kalau lu orang nak tau , gua ni hantu asam . Tapi tak semua asam gua makan , gua cuma makan Asam Prune . Memang feveret gua dengan Baba . Kalau nak pergi jalan jauh je macam balik JB atau KL . Wajib beli asam tu . Semalam gua pergi pasar malam , beli sampai 2 bungkus . Heee , nasfu tu nafsu .

Balik rumah dengan rakusnya macam tak makan sebulan gua telan asam tu . Bukan telan tak kunyah , gua kunyah okay .

Tadi Kak Jora ada cakap dengan gua , tak elok makan selalu . Dia kata nanti effect masa tua gua nanti . Nanti gua dah berumur macam macam penyakit gua kena , kanser lah , diabetes lah , ish . Kalau boleh gua taknak kena semua tu , tapi gua memang tak boleh nak elak bila nampak asam feveret gua tu . Lagi satu gua ni dah lah ada amnesia . Cuma amnesia gua tu takde ah teruk mana , kategori  Retrograde Amnesia. Gua tahu bila gua makan asam tu , penyakit gua tu makin teruk , cuma tak timbul kesedaran . Haaa , apa nak jadi oi .

Cukup pasal Asam . Ni , tadi lepas lunch , gua pergi lah sesen minyak dengan harapan nak pam tayar kereta . Tapi gua tak tahu macam mana . Lagi satu gua tengok tayar gua mcm okay lagi , cuma pagi tadi Kak Jora yang suruh gua pam , so gua pergi lah . Last last gua call Baba tanya macam mana nak pam tayar kereta . Okay gua noob , memang first time pam tayar , HAHA . Yela , gua mana pernah bawak kereta sebelum nih , cuma baru baru je bulan 5 tahun lepas gua dapat Lesen . So , gua jadikan pengalaman tadi untuk pengajaran gua , lepas ni gua dah tahu macam mana nak pam tayar kereta , tak payah nak call Baba lagi . Hewhew :3

Okay then ,
Bye ,
Thanks sebab sudi baca post gua yang mengarut ni , HAHA :D


No comments:

Post a Comment