Thursday, January 17, 2013

hmm,

Assalamualaikum,

Hmm, gua tak tahu nak mengekspres kan perasaan gua ni macam mana. Gua betul-betul benci praktikal ni. Hari-hari takde benda nak buat, serius rasa macam bodoh je. Diorang buat aku macam tak wujud je kat ofis. Gua sedih gila kottt.

Okay ah, bye.

4 comments:

  1. No pain, no gain. Nanti dah jadi orang berjaya tak rasa kena layan macam ni dah. :) Be patient

    ReplyDelete
  2. sabar wei,,aku kat cini un membongak jer,,,kerja da xda kat site....on9 jer,,report un aku tulius wat kerja2 sendiri jer..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. report aku dah banyak bertangguh mun. haiyoo.

      Delete