Sunday, January 13, 2013

Tolong Berubah.

Assalamualaikum,

Gua tanak cakap banyak. Gua nak biar lu orang nilai dia ni macam mana punya orang. Lu orang tau kan nak baca twitter guane, faham sendiri lah ye.

1

2

3

4

5

6

7

8

9


Gua tak tahu lu nak cari apa dalam hidup lu. Lu nak cari seseorang yang boleh faham lu, tapi lu tak pernah nak faham orang lain. Lu suka aibkan orang. Nampak tak Allah dah buka aib lu. Lu sendiri yang tunjuk. Gua tak salahkan ex lu yang dah takde dara tu, gua salahkan lu. Sebab mulut lu yang macam celaka. 

Dulu masa lu bercinta dengan ex lu bagai nak rak, bukan main b-baby bagai, cinta iloveyou semua, bila dah putus, lu maki caci dia macam dia takde maruah. Biarlah dia takde dara sekalipun, tapi tak perlu lah lu nak caci dia, jatuhkan maruah dia lagi. Semua orang pernah buat silap. Dia dah buat silap, terlanjur. Tak bermakna dia tak boleh berubah, dia masih ada masa untuk bertaubat, Allah Maha Pengampun. 

Dan, gua mintak sangat kat lu, tolong lah berubah. Kalau lu masih macam ni, sampai bila-bila pun lu takkan jumpa seseorang yang lu harapkan sangat. 

No comments:

Post a Comment