Monday, May 27, 2013

Sekuat mana pun aku cuba menolak, sekuat tu jugak lah dia datang menduga. Dan aku benci perasaan tu. Tolong lah pergi, jangan ganggu aku. Setiap kali aku rasa perasaan tu datang, hati jadi sakit sampai rasa nak menangis sepuasnya, sebab aku tak boleh nak nafikan perasaan tu. Sakit.

Ya, semua orang tak pernah lari dari perasaan cinta. Tapi sebab aku dah serik, aku tak nak dah ada perasaan cinta dalam hati.

*nangis*

No comments:

Post a Comment