Saturday, May 25, 2013

Stupid little heart.

Assalamualaikum.

Hahahaha, gua tau blog ni dah berhabuk bersawang semua. Ada lagi ke yang nak baca blog ni. Maaf maaf.

Kalau siapa yang follow facebook gua mesti annoying bila gua post-post macam tu. Bukannya apa, gua tengah menahan kesedihan melampau bila gua nampak orang yang gua suka tengah bahagia dengan makwe dia. Gua tau dia memang ada makwe, tapi gua suka gila yang amat kat dia. Takde orang faham perasaan gua ni kat dia macam mana. Dia tak tahu pun gua suka dia, gua dah suka dia lama sangat, gua taknak kalau gua cakap kat dia, yang gua suka kat dia, nanti akan rosakkan friendship kitorang. hmm, walaupun gua rasa macam dah rosak sikit, sebab dia ada makwe, dia kurang bercakap dengan gua dah.

Ada satu hari tu, gua nampak gambar dia dengan makwe dia kat facebook, Ya Allah, tiba-tiba air mata mengalir, hati rasa sakit sangat. Entah lah, sakit kan bila kita suka kat orang yang tak kisah pun pasal kita. Damnnn, it hurt. Like A LOT! ommmgeeee, pathetic nya gua. *tutup muka* HAHA.

Bukannya gua tak reti move on lah doee. Celaka betul perasaan ni.

Kawan-kawan yang kenal gua mesti pening dengan gua kan, tak reti nak lepaskan hak orang lain. Let him be lah Ady, he's happy with his gf. Bodoh, otak suruh buat lain, hati degil tanak ikut. Sebab dia lah, gua tak reti nak bukak hati sendiri untuk orang lain. Siapa lah yang mampu buat gua lupa kat mamat bodoh yang gua suka gila babi ni. *habis kena samak jap lagi* Mamat bodoh pun, aku suka kat dia. haha.


Oh ya, Namee dah preggy, I'm happy for her and her hubby. Mesti baby dia comeeeeel sangat sebab dua-dua comel. Vivy pun tak lama lagi nak due. Gua pulak yang eksited. Yuyu Zulaikha gua tak tahu bila dia nak kawin, i'm waiting here for the good news Kak Yuyu :)

Okay then,
bye.
Thanks :)

No comments:

Post a Comment