Monday, June 10, 2013

Ppffffttttt!

The truth is I'M STILL NOT OVER HIM. Haihhhhh,*tampar muka manja-manja* Goshhh, why is it soooooooo hard to forget him.

Hari tu gua dapat tau awek dia dapat sambung belajar, dan awek dia mula lah buat perangai, alaaaa biasa lah budak lepasan SPM tetiba mintak clash lahh dengan pakwe. pppffttt. (aku pernah buat jugak, LOL). Awek dia mula jauhkan diri dari dia. And I was like, "How dare you did that!!" Kalau tak suka, tak sayang cakap je lah. Cuma jangan sakitkan dia, patahkan hati dia. Pastu mamat yang aku suka tu post kat twitter ayat-ayat sesedih, alololololo, kalau lah aku boleh tenangkan dia. Mamat tu pun bongok, tak nampak awek dia tu dah tak suka kat dia. Come ahhh bro, just move on, pastu kapel dengan aku pulak okay? HAHAHA. stupid, he will never look at you lah.

Jangan patahkan hati dia, tu je.
Dia sedih, aku menangis.

No comments:

Post a Comment