Tuesday, September 03, 2013

Another quick update.

Assalamualaikum,

Sayang I know you reading this post. STALKER!
hahahahaha.

So today iiiolllss nak membebel pasal ape? Entah. Saje nak menaip menaip menaip menaip.

okay.

Aku ni bukan jenis cepat terasa hati dengan kawan yang aku dah anggap macam adik beradik sendiri tapi semalam aku tak tahu kenapa terasa sangat dan timbul rasa nak sepak terajang dia. Omgeeee, kekonon ganas lah iiiollss ni. luls. Tapi tahan marah sampai menangis. HAHA. Alaaa sebenarnya boleh je tahan nangis tapi bila tengok muka sayang terus, haihhhh, tak boleh betul. Manja sangat. hahaha.

Tapi lantak lah dengan "KAWAN" aku yang tu, aku malas nak kisah pasal dia. Kalau dia rasa nak bercakap dengan aku, up to her lah. Okayyy, apesal bunyi ayat macam ayat budak sekolah je? haaa --'

Semalam jugak pergi makan dengan sayang. WALAUPUN aku dah cakap tanak makan sebab perut dah masuk angin, sayang PAKSA jugak. Sayang order Mihun Sup my fav, tapi tak habis. Satu, sebab banyak sangat sayur. Dua, sebab mi dia keras. HAHA. Bazir tau tak sayang oii. Lepas makan pergi rumah sayang kejap. Katanya nak amik Akak, tapi jadi lama pulak kat situ. Segan je --'

Pukul 10.30 sayang pergi futsal, teman sayang. Serius dah penat & mengantuk sangat. Dalam pukul 12 malam baru sampai rumah. Borak kejap dengan Izni, pastu kroh kroh krohhh~