Monday, April 20, 2015


OMG!

entah lah, rasa macam takde life je ni. Online update blog sambil dengar lagu. stress betul hidup ni. Get a life dude. 

Hari-hari duduk terperap dalam rumah, lama-lama jadi jeruk. Bukan aku taknak kerja, AKU TAK BOLEH KERJA. Orang lain tak faham lah. Aku ada komitmen sendiri. Bak kata orang family first gittew. 

"That's life, you know, we never end up where you thought you wanted to be." - Marshall (HIMYM)

I need new books. Dah bosan dengan buku kat rumah ni. Nak keluar pi beli buku takde duit woi, tak kerja kan. Urghh. Sebut je perkataan kerja pun dah stress. Apa kau ingat duduk rumah je seronok ke? Kena masak kena basuh baju kena kemas rumah kena jaga budak. Hello, i pun tahu penat tahu bosan tahu semua benda, I need a life jugak. 

Kbai, nak pergi jadi jeruk.




No comments:

Post a Comment